نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاستینگ و سرور

ارائه دهنده خدمات طراحی ، هاستینگ و سرور

نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاستینگ و سرور

ارائه دهنده خدمات طراحی ، هاستینگ و سرور

مقایسه هاست وردپرس و میزبانی وب اشتراکی

معمولا زمانی که می‌خواهید مناسب‌ترین برنامه را برای  میزبانی وب اشتراکی پروژهٔ اختصاصی خود انتخاب کنید ، دچار سردرگمی می‌شوید. در این مواقع  قابلیتها و امکانات برنامه هیچگاه مرتب و سازمان‌یافته نیستند. اصطلاحات و تعاریف هیچگاه با یکدیگر همخوانی ندارند. و قیمتها نیز بر حسب تخفیفهای موجود و طول مدت انجام برنامه متفاوتند.

 اما با وجود برنامه‌های هاستینگ اختصاصی وردپرس تقریبا این مشکلات برطرف شده‌اند. امروزه تقریبا تمام شرکتهای هاستینگ نوعی از « برنامه هاستینگ وردپرس» را به مشتریان خود ارائه می‌کنند. این برنامه‌ها گاهی همان برنامه‌های قبلی هستند که تنها نام و عنوانشان تغییر کرده است . گاهی اوقات با توجه به خدمات اضافی که ارائه می‌کنند از قیمت مناسبی برخوردارند و گاهی اوقات نیز به خاطر شکل زیبای معرفی قابلیتها و امکاناتشان به خوبی فروش می‌روند.

 

مقایسه هاست وردپرس و میزبانی وب اشتراکی


سرور ایران , خرید سرور ایران , سرور مجازی ایران  ادامه مطلب ...

آیا ساختار OpenStack بهترین گزینه برای ساخت IaaS در سرور ابری است؟

ساختار OpenStack می تواند رابطهٔ بین رایانش ابری و شبکه را تغییر دهد ، اما آیا این ادعا بیش از حد اغراق‌آمیز نیست ؟ این سوال  یک سوال بسیار مهم است ، اما پاسخ دادن  به آن کار دشواری است.

به OpenStack ،  به عنوان یک پروژه منبع باز که نوید  ایجاد یک پایهٔ مشترک برای ساختن سرور ابری عمومی و سرور ابری خصوصی را می دهد،  توجه زیادی شده است. در صورتی که این پروژه بتواند در مقیاس وسیع موفق باشد ، ساختار OpenStack می‌تواند سبب تسهیل در ساخت ابرهای هیبریدی شود ، به تجمیع سرورهای ابری کمک کند و پشتیبان مناسبی برای انجام وظایف اصلی سرور ابری و تأمین عملکرد موثر این سرور مجازی باشد .

 

آیا ساختار OpenStack بهترین گزینه برای ساخت IaaS در سرور ابری است؟

سرور مجازی , سرور آلمان , سرور مجازی آلمان , خرید سرور آلمان , سرور ابری , اوپن استک

  ادامه مطلب ...

شیوه‌های تأمین امنیت IoT با سرور ابری

پیچیدگی امنیتی IoT را دست کم نگیرید. برخی از ترفندها و تکنولوژی‌ها می توانند امنیت IoT را آسان تر کنند.

بیشتر کسانی که IoT را به صورت سیستم های سرور ابری متمرکز اجرا می کنند ،  اطلاعات چندانی در مورد شیوه‌های امنیتی مناسب  برای این دستگاهها ندارند. باید چند نکته را در خاطر داشته باشید.

 

شیوه‌های تأمین امنیت IoT با سرور ابری


سرور اختصاصی , سرور مجازی ایران , سرور مجازی آلمان  ادامه مطلب ...

مجازی سازی Edge و Micro-Clouds

استفاده از مجازی سازی عملکردهای شبکه (NFV) در لبهٔ شبکه مزایای بسیاری را برای نصب سرویسها و خدمات پشتیبانی دارد. با انتقال مجازی سازی به بخشی از شبکه که به مشتری یا سایتهای محلی تلفن‌همراه نزدیک‌تر است ، اپراتور می تواند از خدمات شبکهٔ کاربر نهایی که به عملکردهای محلی مانند مسیریابی دوگانه ، بهینه سازی WAN ، امنیت سایت و کنترل WiFi نیاز دارند، پشتیبانی کند.

 

مجازی سازی Edge و Micro-Clouds

سرور مجازی , سرور مجازی ایران , سرور ایران

  ادامه مطلب ...

ماشین مجازی سرور ابری (CVM)

ماشین مجازی سرور ابری (CVM)  قابلیتهای رایانشی و محاسباتی انعطاف‌پذیر وایمن را برای شما به ارمغان می‌آورد. سرویس های رایانش ابری انعطاف پذیر، با عملکرد خوب ، ایمنی  و ثبات بالا که نیازهای مختلف کسب و کار شما را در لحظه برطرف می‌کند. شما می‌توانید ظرف چند دقیقه یک ماشین مجازی را در سرور ابری دریافت و فعال کنید تا بتوانید نیازهای رایانشی خود را برطرف نمایید و هر گاه نیازهای کسب و کارتان تغییر کرد، می‌توانید به آسانی منابع رایانشی خود را کم یا زیاد کنید.

 

ماشین مجازی سرور ابری (CVM)


سرور مجازی , سرور آلمان , سرور المان , سرور مجازی آلمان , خرید سرور آلمان  ادامه مطلب ...